anlatmak istediğim şey ile anladığınız şey çok farklı. Bu tür şeyler lüks olmamalı... bir insanın bir kafede kahve içmesi, iş çıkışı kafa dağıtmak için bir barda bir iki bira içmesi lüks olmamalı. Ve bunlar bir insanı lüks bir yaşam içinde yapmaz sadece ekonomisi kötü olan bir ülkede bunları yapanlara ooo yaşıyorsun bu hayatı gözüyle bakılıyor zira bunlar çok sıradan şeyler