bunlar sıradan şeylerdi artık değil bunu anlamak istemediğiniz ve yazdıklarınıza bakınca sorumluluk sahibi olmadığınızı yüzde yüz anlıyorum. ben ve benim gibi hem baba hemde ev geçindirenlerin böyle şeyler yapcak ne vakti nede parası vardır iyi günler daha fazla size yorum yapmıcam cunku farklı şeyler yaşıyoruz.
Yalnız ve kirada yaşıyorum? bu bir sorumluluk değil mi? hala anlatmak istediğimi anlamıyorsunuz

bol bol kitap öneriyorum