Benim düşünceme göre adalet sağlanırken her iki canlıya da objektif bir biçimde yaklaşılmalı. Örneğin bir insan bir köpeği öldürdüğü zaman bana kalsa insan da ölmeli. Potansiyel, zeka veya kapasite gibi faktörler ihmal edilmeli. Öte yandan ilk soru için insanın korunması daha doğru. Zira kişi o kediyi kurtaracak bilgi birikimine sahip olabilir. Fakat kedi o insanı kurtaracak bilgiye sahip olsa bile onu uygulayamaz.
Fakat 2. soru için cevabım apaçık şekilde insan. Dediğim gibi canlı perspektifinden bakmak lazım. İnsan - hayvan değil.