Merhaba.

5 gün önce sipariş ettiğim bilgisayar kasası ''hazırlanıyor'' yazıyor. 3 gündür Destek maillerine de bakmıyorlar.
Daha önce İtopya.com dan alışveriş yapan oldu mu?
İtopya bu kadar yavaş mı ?