Hocam attığınız linkte yazanları kendiniz de okumadınız sanırım.
1. DNA değiştirme vs. yok. Nükleer patlama vs. ile olan çok zor süreçlerle değişen kodları değiştirmek o kadar kolay değil.
2. Her madde gibi, fazlası tabii ki zarar. Fazlası da otoriterler tarafından belirlenmiş ve o oranın üstünde koymak yasaklanmış zaten.
3. Attığınız makalenin son cümlesi:
"If more substantive evidence of MSG-toxicity would be provided, a total ban on the use of MSG as a flavour enhancer would not be unwise to consider."