AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım zaten 87$ nakliye. Hadi 20 olmasında 18 olsun kdv 15$ civarıda vergi gelse. . $200 e yakın olur. İlave bişey gelmez pek sanmıyorum.

Araştırcam hocam 200$ a kadar veririm sıkıntı yok. Başka seçeneğim de yok zaten ayakkabıyı bulamıyorum.