2021-2022 yılları arasından benim banka hesabımı kullanarak dolandırıcılık yapmışlar kendilerini bankadan arıyoruz kart aidatı iadesi adı altında karşı tarafın banka hesabına girip benim banka hesabıma aktarıp ordan da başka hesaplara aktarmışlar benim olan bitenden haberim dahi yok mahkeme kağıdı geldi bugün 7.ağır ceza mahkemesinden bir kaç şüpheli var onlar da olan bitenden haberdar değil benim anlamadığım böyle bir telefon dolandırıcılığı yapılıyor baz istasyonlarından görüşmeler ses kayıtlarını devletin dinlemesi gerekmiyor mu ben böyle bir suça karışmadım ne yapabilirim bu zamana kadar mahkeme yüzü görmemiş bir insanım bilgi akıl danışabileceğim insanlar varsa yorum yapabilir mi bu durum benim moralimi fazlasıyla bozdu da okuyup yardımcı olanlardan Allah razı olsun