Macbooklar çok pahalı gibi geliyor bana. Birde hiç kullanmadım ben telefonda Android pc de Windowscuyum biraz 😅
Çok pahalı olsun istemem mevcutta 17" aktif kullandığım bir bilgisayarım var zaten heralde max 25-30k
Huawei'nin pc leri hoş duruyor ama bilemedim
Ön yargı yapmamak lazım , bende hayatım boyunca windows kullandım , macos bambaşka , sık kullanmıyorum ama ara ara dışarı çıktıkca yanıma alıyorum , 10-14 günde bir şarj ediyorum. kasma donma çökme yok