Macbook şiddetle tavsiye ederim.
Air m2 kullanıyorum , günlerce şarjı gidiyor , çok hafif , şarj cihazı mouse vb de taşımama gerek kalmıyor .
Macbooklar çok pahalı gibi geliyor bana. Birde hiç kullanmadım ben telefonda Android pc de Windowscuyum biraz 😅
Bütçen nedir kardeşim
Çok pahalı olsun istemem mevcutta 17" aktif kullandığım bir bilgisayarım var zaten heralde max 25-30k
Huawei'nin pc leri hoş duruyor ama bilemedim