Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Camtasia ve OBS kullanıyorum. Üst düzey editler ile ilgilenmediğim için camtasia üzerinden yapıyorum editlerimi genelde kayıtları obs üzerinden alıyorum mikrofon, ve kamera da efektler kullanabildiğim için.