Camtasia ve OBS kullanıyorum. Üst düzey editler ile ilgilenmediğim için camtasia üzerinden yapıyorum editlerimi genelde kayıtları obs üzerinden alıyorum mikrofon, ve kamera da efektler kullanabildiğim için.