Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık yatırılan prim tutarına göre emekli olduğunuzda alacağınız maaş yükselir. Ama söylediğimiz gibi minimum 5000 gün prim yatırmaları gerekir, yaş şartını da doldurduktan sonra emekli olabilirsiniz.

Yatırılan primleri toplu şekilde geri alma şansınız var ama bazı şartlar var diye biliyorum sgk'ya gidip sormanız gerek.
Tamamdır hocam anladım çok teşekkür ederim 🥰