Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
400 tl ne yatıyor?

Siz bir yerde mi çalışıyorsunuz kendi primlerinizi kendiniz ödüyorsunuz? Sizin durumu pek anlayamadım.
İş yeri yatıyor sigorta primi