ismailadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günlük 400₺ yatıyor bu iyi mi ve bu pirinleri napabilirim çekebilir mıyım çeksem veya sağlıkta harcarsam etkiliyor mu emeklilik maaşı
400 tl ne yatıyor?

Siz bir yerde mi çalışıyorsunuz kendi primlerinizi kendiniz ödüyorsunuz? Sizin durumu pek anlayamadım.