Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"
söylediginiz sekilde ASDW tuşunu, belirli butonlara baglayacak sekilde* yapılabilir dogrusu ama yinede bir yazilimciyla konusmakta fayda var. Tabi oyunun acilmasi icin ruffle şart
"
şöyle bir ek mesajım vardi da, yinde bir yazilimci ile gorusun. SWF olayı biraz sakat is , eski kod ile yazildigi icin.
yolu olsa gerisi çorap söküğü olurduda :