uğraşmaya değmez desene
" söylediginiz sekilde ASDW tuşunu, belirli butonlara baglayacak sekilde* yapılabilir dogrusu ama yinede bir yazilimciyla konusmakta fayda var. Tabi oyunun acilmasi icin ruffle şart "
şöyle bir ek mesajım vardi da, yinde bir yazilimci ile gorusun. SWF olayı biraz sakat is , eski kod ile yazildigi icin.