Merhaba arkadaşlar aklıma bı soru takıldı sizle paylaşmak istedim şimdi emekli olmak şartı 5k gün ve 55 yaş biliyorum sigortaya yatırılan para tam olarak ne oluyor onu çekebilir miyiz veya 55 yaşıma kadar çalışmadan sırf 1 ay sigorta yattı diye emekli olunur mu