Herkese selamlar dostlar. Çoğunuz bilirsiniz ki 2019'da burda yaptığım işlemlerden dolayı başıma bir sürü iş gelmişti. Nitelikli d0landırıcılık suçlamasıyla dava açılmıştı. Dava sonucunda hakkımda 4 yıl bilmem kaç ay hapis cezası verilmişti. Bende dosyayı istinafa gönderdim ve kararı bozdular. Duruşmalar tekrar başlamıştı ki çok şükür bugün davadan beraat aldım. Gerçekten çok mutluyum.
Yalnız aklıma takılan bir konu var. Duruşma zaptında "Sanığın kendisini vekaletnameli vekil ile temsil ettirdiği anlaşılmakla; karar tarihinde yürürlükte bulunan A.A.Ü.T. gereğince belirlenen 17.400,00 TL vekalet ücretinin hazineden alınarak sanığa verilmesine,"
Bu para avukata mı verilecek yoksa bana mı?