egekibar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam, yeni yaşın şimdiden kutlu olsun. Evet 18 de kredi kartı verirler ben de 18 de aldım.
Limitinin yüksek olabilmesi için işlem hacminin yüksek olması gerekiyor.
Ek olarak bankaların kredi ve limit vermeye çekindiğini de belirtmek isterim.
Yok öyle bir şey şuan 35 bin limitli kartım var işlem hacmim aylık maks 3000 4000 dir okuduğum zaman okumadığım zaman azcık artıyor