FireRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşırı aşırı pahalı hocam tamam ekonomi kötü ama bu kadar pahalı olması bilemiyorum
Evet maalesef her şey ateş pahası ve nereye kadar gidecek bu durum bilmiyorum.