yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İhtar at hocam direkt yasala bindir işi, eğer kep adresi varsa oradan da bildir.
Bu arada G-Man duruyorsa kargo şubesine kargo olarak alabilir miyim aklıma geldi de
Gman tezgahta 2 senedir duruyor. Az kaldı çocuğun birisi kapacak
Şu anda şehir dışında tatilim dönünce gönderim yapalım