gulyaprak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@odeaweb; al geç hocam kafan rahat olsun. 3. yılımdayım sadece ödeme yapmak için giriyorum. cart curt hostinglere pek yanaşmayın. tavsiyem
Merhaba, ön yargı ile yaklaşmayın hocam belki bizde kaliteli hizmet veriyoruzdur.