İnternette videolarını izlemiştim karşıma çıkınca yapay bal yapıyorlar inanılmaz korkunç insanların duygularıyla oynuyorlar balı ne umutla alıyor insan neyse benim tavsiyem bulunduğunuz yerde market değil sırf bal satışı yapan mağaza varsa ordan alın yada burada tavsiye edilen kişilerden alın yada köylere gidin balcılık yapanlardan alın ha köydeki ballarda saf bal değil şerbet veriyor herkes sanırım herkes umarım glokoz vs vermiyorlardır güven oluşursa devamlı oradan alın derim.