Konu ile alakası olmayacaktır ama şu Rus sitelerini epey zamandır inceliyorum. 11 yıldır neredeyse Rusça kullandım bilgisayarımı. Mexalim diye bir site vardı. Ukraynalı bir yazılımcının kendi sitesi. Adam müthiş tasarımlar yapıyordu gerçekten de. Şimdi sitelerine bakıyorum mesela arkadaşın atmış olduğu Reg.ru sitesine. Adamlar sanki bunun için doğulmuş. Yazılım falan için.