arkadaşlar bugün 12.sınıf sorumluluk sınavım vardı ve geçmişim diplomam ne zaman görünür acaba e devletten baktığım zaman “mezuniyet bilgisi bulunamamıştır” diyor? okuldan falan mı onaylatmam gerekiyor yoksa onlar sonradan sisteme geçiyor mu?