AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bizim hayaller yine yarım kaldı o zaman teşekkürler hocam bilgi için
Niye yarım kalsın dostum. Sen başla projene, adsense hesabında paran biriksin ama çekim yapma. Atıyorum 30k birikir tüm şirket masrafların çıkar, hesabına çekersin paranı kesersin faturanı. Adsense çekim yapmadığın takdirde paranı hesabına otomatik göndermez, onu ayarlayabiliyorsun. Bir nevi kumbara gibi birikir paran orda, orada biriken para için şirkete ihtiyacın yok, isterse 1m para biriksin, hesaba çekim yapmadıkça sorun sıkıntı olmaz.