PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En iyisi ISO olarak indirip rufus ile yazdırmak. Hata alsanız bile tekrar yazdırırsınız zaman kaybı olmaz.
Bazen eksik dosya indirdiği için hata veriyor başıma geldi bir kaç defa.
iso olarak indirdim rufus ile mbr ve diğer yöntemi de denedim olmadı hocam. Çok garip