Evet yoğun bir durgunluk var özellikle yazın başından itibaren sanırım son 30 gün baya durgundu, umarım açılır, herkese bol kazançlar ve iyi sağlıklar dilerim.
İnşallah hocam. Hayırlı satışlar bol kazançlar iyi geceler.
Çalıştığım firmalar yazın satışa odaklanıp kışın web sitelerinde güncelleme yaptırıyorlar. Bu yüzden kış aylarında garanti 6-7 kurumsal veya e-ticaret işi alıyorum. Sıfırdan yenileme olsun güncelleme olsun kışı iyi geçirmemi sağlıyor. Aynı zamanda dışarıdan da çok yazan oluyor. Ama yaz aylarında herkes satışa odaklanıp sahada olduğundan internet işlerine bakacak vakitleri olmuyor. Kış ayları benim aylarım
Tam ben kış ayları benim aylarım

hayırlı satışlar.