Merhaba ben cnc makina operatörü olarak çalışıyorum ancak ilk zamanlar da 1-2 makina bakarken suan 3 çıktı ve artik yetişemiyorum makinalara
Cikmak istiyorum ancak içerde tazminatim da var nasil yapicam bilmiyorum aldığım maaş 17 k ancak 3 vardiya artik parasinida geçtim rahat değilim az birsey borcum var onun içinde sabrediyorum ben tazminatimi nasil alabilirim 6 yil oldu 😐