O zamanlar futbol arma için, forma için oynanıyordu. Alex, Hooijdonk, Anelka, Carlos, Tuncay, Uche, Rüştü ve onun gibi nicelerini dünya gözüyle izledim ya şuan ki ne futboldan ne de oynanan oyundan 10 da 1 zevk alamıyorum.
Bir Luciano veya Aurelio'nun verdiği mücadeleyi veren futbolcu görmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki