FriendOfGhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edevlet ve uyap üzerinden davaları görebiliyor olman lazım. ben de diğer arkadaşlar ile aynı fikirdeyim. devlet kumar oynadın diye dava açmaz. alıp götürür. ayrıca dava görülmeden kim neyin parasını istiyor. avukat tutulur, dava görülür, sonuç cezaya bağlanırsa sonrasına bakılır. önden yüklemeli dava olmaz diye biliyorum.
hocam olay baştan sıkıntılı zaten. Resmen son dakikaya bırakıp işlem yaptırmaya çalıştılar ve aceleye getirmeye çalışıyor. Sistemi güzel kurmuşlar ama dikkatsiz olsan ya da biraz şüphen olsa ağlarına düşmemen elde değil