Devlet açmış davayı bahis oynamaktan. Sonra uzlaşmaya düşmüş dosya. Ne hikmetse önce ptt aradı tebligatınız iade olacak diye. ki normal numaradan aradılar. Sonra avukat numarası verdiler. Avukatı aradım. oda maliye ye gidip yatırın dedi. Sonra döndü öğle arası kapalıdır online yatırın dedi. Sonra alelacele beraber işlem yapalım paranızı yatırın vs zorladı. Tabi yatırmadım ikna da olmuyor yatır yatır param yok dedim. 2 haftaya sonra dava dosyası uyapta görünecekmiş bakalım
edevlet ve uyap üzerinden davaları görebiliyor olman lazım. ben de diğer arkadaşlar ile aynı fikirdeyim. devlet kumar oynadın diye dava açmaz. alıp götürür. ayrıca dava görülmeden kim neyin parasını istiyor. avukat tutulur, dava görülür, sonuç cezaya bağlanırsa sonrasına bakılır. önden yüklemeli dava olmaz diye biliyorum.