İlk başta gerektirmez ancak belli bir kazanç limitine geldiğinde @MaliMevzuat; hocamıza da danış istersen yanlış hatırlamıyor isem, vergilendirme veya maliye ye bir dilekçe yazma söz konusu diye hatırlıyorum.