By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o değilde adanada müthiş bir tesla sayısı var. geçen 10 dakika içinde 3 tane tesla gördüm. noluyoruz dedim.
Antep'te fabrikalara gitmeyin sakın şirket sahipleri korkunç sayıda almış