Sözde teknoloji forumuyuz ve o kadar kafası çalışan insan var. Artık bu zamanda hiçbir firma 100% olarak kendi bünyesinde kendi ülkesinde üretim yapmıyor. Hangi sektöre giderseniz gidin bu böyle. Gelecek artık bu. Eskiden sadece dizel ve benzinli motor varken motor olmazsa olmaz diyorduk. x firması elektrikli motor'da bir numara ve herkes ondan alıp kullanıyor. 0'dan amerikayı keşfetmeye gerek var mı yok. Dünyada herkes o firmalardan alıyor. Elektronik anlamda herşey artık yapboz gibi. Önemli olan yazılım ve donanıma ne kadar performanslı hükmedebildiğin önemli. A partisi veya B partisi benim gözümde hiçbir değeri yok. Sırf parti tutulduğu için veya karşı görüş olduğu için birbirine girmeye gerek yok. Bu tür işlerde nereden başlanılırsa kâr kâr'dır. Şu an ankaranın çoğu yerinde togg'da görüyorum. Yılbaşında çok yüksekten uçtular 20 bin araç teslimi yapacağız dediler ve seri üretim tam oturmadığı için bu sayıyı yakalayamadılar. Böyle muhalefet olmadan desteklersen x veya y partisi olsun daha ilerilere gideriz. Yine belirtiyorum sırf partiye karşı görüş olmak için böyle bir projeye kötü bakmamak lazım. Zamanında birilerinin oyunu yüzünden devrim arabası daha başlamadan bitmişti.
* yolda giderken yazıyorum biraz uzun oldu umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir ve yanlış yere çekilmez düşüneceleriim.