Arkadaşlar windows un kendi sitesinde ki oluşturma aracının indirip kullanarak kurulumu oluşturdum. Herhangi bir harici program indirmedim.
Daha önce farklı pc de çalıştı o şekilde
Farklı pc de çalışması bu pcde çalışacak mantığı getirmez. Bu anakartla alakalı bir durum.