Gidip ifade vermekten yorulursunuz, mahkemeye çıkmaktan psikolojiniz bozulur, vermeyi unuttuğunuz ifade yüzünden bir yerde polis tarafından yakalaman var diye alınıp savcının hakimin karşısına çıkarılırsınız, evden çıkmadan yakalamam var mı diye edevleti kontrol edersiniz.
Yani ciddi bir hapis cezası almasanız bile psikolojiniz gerçekten çöker.
Her hafta kapınıza yeni bir tebligat geldiğinde bir kaç bin lira için yaşadıllarınıza lanet edersiniz.
ciddiye alınacak tek yorum bu... diğerlerine cevap vermeye bile değmez...