Merhabalar, virüs ve tehtid korumasını bilgisayardan kapatmama rağmen sürekli olarak tekrar açılıp bilgsayarımda bulunan bazı programlarımın .exelerin siliyor sürekli olarak geri yükle yapmak zorunda kalıyorum.
Çözümünü bilen var mı?