harika bir tema pm atıldı
Merhaba Pm kutunuz dolu olduğu için mesaj atamadım temayı rica edecektim hocam.
Tema oldukça başarılı görünüyor, elinize sağlık. Bir öneri olarak sayfanın en altında yer alan SSS kısmında bir UX eksikliği olduğunu düşünüyorum. O kutulara tıklanması gerektiği anlaşılmıyor. Çünkü kutular sitenin en üstündeki "Runo - Wordpress Blog Teması" yazan başlık kısmındaki kutu ile aynı görüntüye sahip. Tek farkı başlığın ortalanmış olması gibi görünüyor. Burada bir düzenleme yapabilirsiniz belki. Menüye de aktif sayfanın işaretini koyabilirsiniz. Örneğin hakkımda sayfasına gittiğimde menüde hakkımda butonunun rengi felan değişebilir.
Başarılı buldum, tekrar ellerinize sağlık.
Görüş ve önerileriniz için teşekkür ederim hocam dediklerinizi v2 sürümünde çok fazla değişiklik ve extra widgetlerde ekledim.
mesaj kutunuz dolu sanırım. pm atar mısınız indirme linkini
mesaj kutunuz dolu pm atamadım, güzel görünüyor denemek isterim temanızı
Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim arkadaşlar elimden geldikçe geliştirmeye çalışıyorum.
PM kutumu boşalttım isteyen arkadaşlar domain adreslerinizi pm atabilirsiniz lisanslayıp göndereceğim.