Bu araçları malum partililer hariç kimse almaz gerçekçi olun. Tamamen devlet propagandasi olan bir araba. Parça birleştirip araba yaptık deniyor. Yurt dışında rekabet etme şansı yok. Doğal olarak vergilerimizle zarar sürekli süspansiyon edilecektir. 30 yıl sonra devrim arabası gibi. Yok bizi söyle engelldiler böyle engellediler diye 3. Dünya ülkesi muhabbeti yapılır.
En son sizin yazıyı gördüğüm için sizin yazıyı alıntıladım.
-Şahsen şu an ki ve bundan sonraki sedanı değilde c hatchback olanını o zamana kadar proje dayanır ise o zaman alabilirim(Malum partili olmayan birisi olarak) Bu işler particilik ile alakası olduğunu düşünmüyorum .Bütçeme hangisini almak uygun gelir ise onu alırım.
Diğer dediklerinize ise katılıyorum propaganda vs vs