Geçen bana da yazdılar, bir kaç yaptım, sonra %30 bonus almak için görev seçin dediler görev de 100tl 300tl 500tl 1k 10k vs vs diye gidiyordu, 100tl olanı seçersem, bana verecekleri hesaba 100TL gönderecektim, onun karşılığında ise görev parası + 130tl ödenecekmiş. Göndermiyorum dediğimde gruptan attılar, gönderdikleri paraları da gönderici kişiye iade ettim.