Bu araçları malum partililer hariç kimse almaz gerçekçi olun. Tamamen devlet propagandasi olan bir araba. Parça birleştirip araba yaptık deniyor. Yurt dışında rekabet etme şansı yok. Doğal olarak vergilerimizle zarar sürekli süspansiyon edilecektir. 30 yıl sonra devrim arabası gibi. Yok bizi söyle engelldiler böyle engellediler diye 3. Dünya ülkesi muhabbeti yapılır.