Dün ve bugün olmak üzere 4 tane 50 tl aynı kişiden para gönderdiler. Ne iş çevirdiklerini anlamak için parayı hesapta tuttum ve sonunda benden başka bir hesaba para göndermemi istediler karşılığından gönderdiğim miktarın 2 katını göndereceklermiş, sahte bir dekont oluşturup gönderdiğimi belirttim, yarım saat sonra sözde asistan benden ödemenin ekran videosunu istedi ben de çekemem dedim ve beni engelledi, ilk 2 ödemeyi bankadan iade ettirdim, son 2 ödeme hala hesabımda birazdan onlarıda iade edeceğim.

Benim anladığım bu paralar daha çok para kazanmak isteyen kişilerden geliyor finalde kasa büyüdükçe mağdur sayısı ve miktar artıyor çekip gidiyorlar.
Çok karışık ve değişik şeyler, kafanızın rahat olmasını istiyorsanız 50-100 TL için hiç riske girmeyin.