Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Buradaki satıcıların hesapları her zaman patlıyor zaten belki 10 tane hesap almışımdır 1 sene içinde, telafi yapılıyor ama iletişime geçme ve davet bekleme süreçleri iğrenç. İşim olduğunda 99 tl'ye alıyorum pro. Kafam rahat