robertokim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurtdışından geliyor
fabrikası yok
Kimsenin yok
İki tane var hep o ortalıkta geziyor

bunları söyleyen arkadaşlar utanıyor mu acaba merak ediyorum
ses edemezler çünkü seçimden sonra 3 tane millet vekkiller fabrikayı gezdiler. nasıl ses etsinlerki.


https://www.youtube.com/watch?v=VHEZhUn32BE