Yurtdışından geliyor
fabrikası yok
Kimsenin yok
İki tane var hep o ortalıkta geziyor
bunları söyleyen arkadaşlar utanıyor mu acaba merak ediyorum
ses edemezler çünkü seçimden sonra 3 tane millet vekkiller fabrikayı gezdiler. nasıl ses etsinlerki.
https://www.youtube.com/watch?v=VHEZhUn32BE