Araçlara henüz update gelmedi, multimedya ve konsol ekranları android entegre ile çalışmakta. Şarjdan hemen sonra multimedya açılmıyor. Update bu zamana kadar neden gecikti... Sadece satma derdinde olan bir birim TOGG, Türkiye'de üretimi olan bir parçası mevcut değil. Vestel, Casper veya Monster gibi düşünün. Parçaları yurtdışından alıyorlar birleştiriyorlar işin sonunda fiziksel ve yazılımsal marka TOGG oluyor. Bu yerli ve milli olmuyor. Özgünlük nerede ? Milliyetçi duygularla çıkarılan bir proje. Teslim edilmeyen araçlardan önce bir çok belediyeye (partisinin belediyesine) teslim ettiler. Diğer satın alanların tamamına en yakın zamanda teslim edilmesini umuyorum.
Not** çekilişe girdiğim bir araç idi, duyurulduktan sonra Bilişim Vadisinde kendim görüp, 40 mühendislerden birisi ile tanışmış bazı sorulara cevaplar aramıştım. Müdürlerine kadar görüşüp ilk v1 versiyonlarını görme deneyimim olmuştu. 3-4 yıl oldu sanırım.