6 yıldır calitte kullanıyorum 6 yıl önce 799 tl'ye almıştım. bir ara vidası gevşedi sıktım hâlâ kullanmaya devam ediyorum fakat terletiyor kolçakları çok sert xDrive Göktürk'e geçmeyi planlıyorum