Ne kadar saçma video varsa bi şekilde trend oluyor, ne kadar absürt hizmet verselerde reklamlarla yine çok farklı yerlere geliniyor. Bu sosyal medyada da böyle r10'da da. Yani bu spamcılar olmasa harbi güzel ve işlevsel bi buton olurdu. Ama gel gör ki saçma sapan hizmet verenler sosyal medyada, forumlarda reklamlarla PR çalışmalarıyla çok farklı noktalara gelebiliyorlar. Yani 2 günlük üyelikle Hosting hizmeti vereni mi dersiniz, sosyal medya reklamlarında hizmetle alakasız yanıltıcı reklamlar mı dersiniz hepsini son 1 ay içinde fazlasıyla görmeye başladım tepki vermemiz bile her platformda yasak İnstada yorum yazıyoruz siliyorlar e burda da herhangi birinin tavuğuna kış demekte yasak. Cidden bazı konular görüyorum do-landırıcılığa bile girilebilir seviyede yaptığı hizmetten ayrı bir olay anlatır gibi konu açmış. Sizce gelmeli mi beğenmedim butonu? Yoksa spamcılar yine ortalığı batırır mı?