Akü yeni hocam. İlk çalıştırmada tekte marş alıyor fakat stop ettikten sonra geç çalışıyor ve gaz tepkisi geç oluyor, çekişten düşüyor yani.
Arıza lambası yakıyor, arızada sadece su pompası arızası gösteriyor o da bir süre sonra sönüyor.
Yakıt pompası, enjektör, akü, şarj dinamosu.
Geç çalışıyor mu
Tekleme yapıyor mu
Arıza lambası yakıyor mu