valla bugün 24. günüm sigarayı bırakalı en çokta sağlığımı etkilediği için bıraktım bırkamamdaki en büyük sebep annem kanser oldu çok şükür kemoterapi süreci bitti eski sağlığına kavuştu annemi alıp ben götürüyordum hastaneye orada bir çok hasta gördüm beni de aşırı etkiledi elbette önce sağlık fakat maddi açıdanda hesaplama yaptım yaklaşık 3 bintl sadece sigaraya veriyormuşum şimdi hayatım daha düzene girdi boğazda birikinti yok, baş ağrısı eskisi gibi yaşamıyorum, çok güzel koku ve tat alıyorum umarım yazdıklarım sizede bir vesile olur