Selamlar. Babamın seat toledo 2014 otomatik dsg şanzıman bir aracı var. Araç uzun süredir stop sorunu yaşıyor, özellikle ilk 15 dakika içerisinde ışıkta, hafif rampalarda vs. durdurup kaldırırken stop ediyor. İki üç çalıştırmadan sonra kesiyor bu durumu. Kime sorduysak sorunu bulamadılar. Şanzımanında zaten vuruntu var fakat ondandır bile demiyor kimse. Daha önce başına böyle sorun gelen var mı? Araç neden stop eder?